
شرایط گارانتی و خدمات بعد از فروش فروشگاه خانه امن:
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای فروشگاه خانه امن بوده و در این راستا میکوشد تا تمامی سفارشات را در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برساند.لذا با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که نیازمند ارائه خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده گردند.
شرایط بازگرداندن کالا:
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد;
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر ظرف 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس برای اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن بر روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر و یا در اثر حمل و نقل شرکت حامل در کالا ایجاد گردیده،را شامل نمیشود.
– استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی نادرست، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
نکته: اجناسی که واردکننده و گارانتی کننده مشخصی ندارد مانند هدست ها و اسپیکر های نیا Nia , beats , JBL و … وگیم پد و دسته بازی یا اجناس با قیمت کمتر از 30 هزار تومان،فاقد گارانتی و مهلت تست می باشد .
همکاران عزیزی که به عنوان خریداران عمده این فروشگاه می باشند با توجه به اینکه بسیاری از کالاهای گروه موبایل بدون گارانتی می باشد،باید سود خود را طوری تنظیم نمایند تا جبران خرابی های احتمالی را داشته باشد.
هزینه حمل و نقل گارانتی :
- هزینه ارسال و دریافت از گارانتی بر عهده مشتری محترم می باشد .
- بسته های پسکرایه تحویل گرفته نمی شود .
مدت زمان و مسئولیت انجام گارانتی برای محصول :
- مدت زمان پشتیبانی وگارانتی و تعویض یا پس گرفتن کالای گارانتی را شرکت وارد کننده و صاحب مارک تجاری تعیین می نماید و فروشگاه خانه امن هم مانند شما مشتری این شرکت های بازرگانی و واردکننده کالا می باشد و در صورت لزوم فقط به جهت ارائه خدمات بهتر به شما مشتریان عزیز پیگیری گارانتی شما را انجام خواهد داد .توجه داشته باشید مسئولیت اصلی پاسخگویی گارانتی با شرکت های وارد کننده آن کالا می باشد که مالک آن برند و مارک تجاری می باشند ( به عنوان مثال شرکتهای IPM & داده پرداز رایانه متین& VERITY & VICCOMAN & پردازش نوین GEMST & شرکت تلاشTALASH و …. ) و فروشگاه خانه امن فقط نقش هماهنگی و پیگیری در انجام خدمات گارانتی محصولات را دارد.
- حداقل زمان مورد نیازگارانتی 2 ماه می باشد.لذا پیشنهاد می گردد برای تسریع در پاسخ گویی گارانتی ، کالاهای معیوب را بصورت مستقیم برای شرکت های گارانتی کننده ارسال نمایید تا در زمان کوتاه تری گارانتی های خود را دریافت نمایید.
- گارانتی های رم و فلش مموری های شرکت پردازش نوین فقط توسط شرکت مذکور انجام می شود و مشتری محترم می بایست کالای مربوطه را بصورت مستقیم به آدرس این شرکت جهت استفاده از گارانتی مورد نظر ارسال و از آن طریق پیگیری های لازم را انجام دهد.
نکته بسیار مهم :
شرکتهای گارانتی کننده کالا موظف می باشند رم و فلش و لوازم جانبی که مشتریان و مصرف کنندگان عادی برای آنها با پست ارسال می نمایند را تعویض نموده و پاسخگویی گارانتی محصولات حتی بصورت تکی باشند . لذا پیشنهاد می نماییم در صورت نیاز به استفاده از گارانتی،بصورت مستقیم مراتب را از شرکت های گارانتی کننده مربوطه پیگیری نمایند.
نکته مهم در خصوص آسیب فیزیکی :
- کشیدگی سیم ، ضربه فیزیکی ، روندگی ، شکستگی ، پارگی ، از بین رفتن بسته بندی کالا .مخدوش شدن و یا نداشتن هالوگرام آن و در مجموع خرابی های فیزیکی شامل گارانتی نخواهد شد.به همین دلیل خواهشمند است در نگهداری صحیح کالا و بسته بندی مربوطه دقت لازم را مبذول نمائید تا بتوان جهت تعویض و دریافت گارانتی از شرکت های مورد نظر بهترین نتیجه را بدست آورد.
- آسیب های فیزیکی حتی کوچک و جزئی در فلش و رم و هارد های اینترنال و اکسترنال موجب لغو گارانتی می شود .
- فروشگاه خانه امن هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب های احتمالی و زمان تحویل کالا در حمل و نقل را نمی پذیرد و تمامی عواقب بعهده شرکت حمل و نقل و مشتری می باشد .
باتری در محصولات جانبی :
- باتری در محصولات شارژی فاقد گارانتی است .
محصولات فلش مموری و رم :
- محصولات فلش و رم دارای گارانتی لایف تایم و یا مدت محدود درج شده توسط شرکت سازنده برای مصرف کننده می باشد .
- گارانتی فلش و رم در سال 97 به یکبار تعویض تغییر پیدا کرده است و کالای که تعویض شده بدون گارانتی می باشد .
- فلش و رم های 8 گیگ فقط توسط شرکتهای تلاش (فلش HP و PNY)و شرکت IPM برای فلش PHILIPS از مهر ماه 98 بدون گارانتی اعلام شده است و سایر شرکتهای دیگر برای رم و فلش های 8گیگ گارانتی و خدمات خواهند داد.
- معمولا مصرف کننده این کالاها می بایست برای گارانتی به شرکت های گارانتی کننده مربوطه مراجعه و یا کالای مورد نظر را برای آن ها ارسال نماید.در صورتی که همکاران محترم نیاز به انجام گارانتیداشته باشند،ممکن است آن کالا تعویض و یا تعمیر شود .
- در صورت ارسال محصولات دسته فلش مموری و رم به این فروشگاه، ابتدا محصولات مذکور به شرکت گارانتی کننده ارسال و سپس تکلیف وضعیت گارانتی آن مشخص می شود .
- تمامی هزینه های ارسال و دریافت به شرکت گارانتی کننده بر عهده مشتری می باشد،لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده از گارانتی و جهت تسریع امورات و کاهش هزینه ها،مشتری محترم کالا را مستقیما به شرکت های گارانتی کننده ارسال نماید.
محصولات جانبی کامپیوتر :
- محصولات شرکتی کامپیوتر دارای گارانتی تست برای همکاران می باشد .
- مهلت تست محصولات کامپیوتری 2 ماه پس از تاریخ خرید می باشد .
- گیم پد و دسته بازی فاقد گارانتی می باشد .
- محصولات جانبی ابتدا به شرکت گارانتی کننده ارسال و سپس تکلیف وضعیت گارانتی آن مشخص می گردد و در صورت شامل شدن گارانتی ممکن است تعویض و یا تعمیر شود .
- تمامی هزینه های ارسال و دریافت به شرکت گارانتی کننده بر عهده مشتری می باشد،لذا پیشنهاد میگردد برای استفاده از گارانتی به جهت تسریع امورات و کاهش هزینه ها،مشتری محترم کالا را مستقیما به شرکت های گارانتی کننده ارسال نماید.
محصولات جانبی موبایل :
- محصولات جانبی موبایل فاقد گارانتی و مهلت تست می باشد.
- باتری های موبایل دارای 1 ماه مهلت تست می باشد . باد کردن باطری شامل گارانتی نیست .
- گلس موبایل فاقد گارانتی می باشد .شکستگی و … پذیرفته نیست .
محصولات فاقد گارانتی :
- محصولاتی می باشد که هیچ شرکتی گارانتی آن را بر عهده ندارد و مشابه زیادی در بازار دارد مانند هدست های نیا Nia و بیتس Beats یا JbL و شارژر ها و کابل ها و اتصالات و مونوپاد و رم ریدر و محصولات خام مانند DVD و باتری ها و پلیر ها و mp3 پلیر و … بدیهی است که این محصولات فاقد گارانتی می باشد .
- محصولات awei ,Remax فاقد مهلت تست می باشد .
نکته بسیار مهم:
گارانتی لایف تایم چیست : لایف تایم وارنتی یا Lifetime Warranty که بر روی محصولات ذکر شده است، از نظر قوانین بین الملل به معنای ضمانت تا زمان تولید در کارخانه میباشد و در صورتی که تولید کالا متوقف شود کالا از شرایط گارانتی خارج میشود.
به طور مثال زمانی که فلش 4 گیگابایت دیگر تولید نمیشود بر اساس قانون وارنتی،این کالا فاقد گارانتی محسوب میشود.
روش ارسال و دریافت گارانتی :
- ارزانترین و ساده ترین روش جهت ارسال گارانتی استفاده از پست سفارشی معمولی می باشد . (قبل از ارسال هماهنگ شود)
- هزینه پست بر عهده مشتری می باشد از پسکرایه کردن بار خودداری کنید چرا که بسته های گارانتی پسکرایه تحویل گرفته نمی شود .
- پیشنهاد ما دریافت گارانتی همزمان با سفارشات بعدی می باشد چرا که در هزینه حمل و نقل صرفه جویی خواهد شد .
کالای شامل گارانتی :
لازم است کپی فاکتور خرید به همراه بار ارسال گردیده و ایراد کالاهای شامل گارانتی،در یک کاغذ نوشته شود و به همراه کالا ها ارسال گردد .
حتما می بایست بسته بندی و کارتن های کالا ها سالم و همراه با تمامی اقلام باشد .
در صورتی که کالای شامل گارانتی توسط شرکت گارانتی کننده دیگر به بازار عرضه نگردد و یا تولید و یا واردات آن متوقف شده باشد و یا اینکه آن کالا در این فروشگاه موجود نباشد،کالای مورد نظر در صورت امکان تعمیر خواهد شد و مسئولیتی بر عهده این فروشگاه نخواهد بود.